Samlingslokalen Norra vägen 2

Regler vid nyttjande

Alla hyresgäster och medlemmar i föreningen har möjlighet att hyra samlingslokalen. Bokningen sker på bokningslistan på dörren eller via kontaktformuläret.

En avgift på 100 kronor tas ut när nyckeln hämtas. Avgiften är tänkt att täcka rullande utgifter för lokalen, såsom städmaterial och hushållsartiklar mm.

Vi ber er att vara aktsamma med ljudvolymen i lokalen efter klockan 22.00 med hänsyn till övriga boende i huset.

Lokalen ska lämnas i städat skick senast 12.00 efterföljande dag. Om något i lokalen skadas eller går sönder under utlåningen ska detta rapporteras till Styrelsen.

Rökning i lokalen och trapphuset är förbjuden. Rökare hänvisas i första hand till vår trädgård på baksidan av huset. Det finns en dörr till denna direkt från källaren

Den som lånar lokalen är ansvarig för att alla närvarande följer föreningens regler.

Lokalen kan även nyttjas som övernattningslokal för nära och kära.
Sakförteckning

tre stycken bord med löstagbara ben.
24 stolar.
24 uppsättningar av flata tallrikar, skålar, anisetter, vinglas, ölglas och bestick.
2 kaffetermosar
Tillbringare